úterý 9. srpna 2011

zaklínač.

wá, vzhľadom na to že mi umrel phoenix, tak som nútená /not really !/ čítať počas ciest za prácou.dnes som si zobrala so sebou věčný oheň,,a je jasné že sapkowskeho a geralta milujem a ani som nezabudla že ich milujem, ale dnes som sa opäť o tom presvedčila že je to mega ! hrozne som sa smiala na yarpenovi, veselý chlapík veru, a celý príbeh je hrozne super.
aj to ako je yennefer vytočená a geralt s tým nemôže nič spraviť.
a draky . a draky !
forever and ever in love !

//wá, because of phoenix death , i have to / not really !/ read , while im in a tram . my choice for today was sapkowskis witcher and eternal fire.its obvious that i LOVE sapkowski and geralt and i didnt forget that i love them,i was laughing a lot on yarpen,  funny guy ! and the whole story is great.
the upset yennefer and geralt who cannot do anything about it.
and dragons.and dragons !
forever and ever in love !

Žádné komentáře:

Okomentovat